اولین مرجع Arma 3 در ایران

دانلود مود خودروهای لجستیک عملیات سنگین ارتش ایران

IranianArmy,Arma3,Persian Arma3,مود ارتش ایران,مود ارتش جمهوری اسلامی ایران,خودروپک ارتش ایران,دانلود مود,دریافت مود,Download Mod Arma 3,Arma3 Mods Download,دانلود برترین مودهای ارما3,دریافت مود آرما 3,

دانلود مود خودروهای لجستیک عملیات سنگین ارتش ایران از پرشین آرما 3 برای اولین بار در جهان

تماس با ما
ثبت نام
کانال آپارات
فروشگاه بازی
انجمن آرما ۳
صفحه نخست
نام کاربری :
پسورد :
  • پسورد خود را فراموش کرده اید؟
  • نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد :
    ایمیل :
    نام مستعار :
    کد امنیتی : کد امنیتیبارگزاری مجدد
    دسته بندی

    اخرین ارسالی های انجمن

    مشاهده انجمن

    با عرض سلام و ادب , تعدادی از خودروهای لجستیکی سنگین که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران هست رو آقا SINA ادیت کردن و طرح و Texture موقتی از ارتش جمهوری اسلامی ایران رو روشون ست کردن . امیدواریم از این پک استفاده لازم رو ببرید . لطفا اگر مشکل یا ایرادی در طرح ها مشاهده کردید اون رو اطلاع بدید تا در نسخه های بعدی حتما رفع بشه .

    برای دسترسی به تمام بخش های وب سایت باید حتما عضو باشید .
    براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

    نظرات

    کد امنیتی رفرش
    • توسط محمد در تاریخ 1396/10/22 ساعت 14:18 وب سایت کاربر
      سلام ممنون از سایت خوبتون میشه یه توضیح مختصری درباره مسیر ریختن این مدها بدید
      چون من نسخه apex رو دارم و کلی پوشه های addons داره
    • توسط محمد در تاریخ 1396/10/22 ساعت 14:01 وب سایت کاربر
      سلام ببخشید میشه مسیر ریختن این مودها را مفصل توضیح بدید چون من نسخه apex رو دارم
      و کلی پوشه addons داره
    • توسط iliya در تاریخ 1396/06/21 ساعت 18:57 وب سایت کاربر
      اقا رضا سلام میشه مه من یاد بدی چطور مود ها مو کجا بریزم یا پیست کنم میشه بگی .
      پاسخ : سلام نوشتم کامن قبلی
    • توسط Ped در تاریخ 1396/06/19 ساعت 21:14 وب سایت کاربر
      سلام ببخشید من هی سوال می پرسم بعد از 5 سال دوباره آرما جدید گرفتم بعد از نصب مد در لانچر آرما آوری مبنی بر نبود فایل Addon دریافت میکنم چکار باید بکنم
      پاسخ : 1 سلام یه پوشه درست کنید و اول اسمش @ بذارید
      2 یه پوشه داخل اون درست کنید و اسمش رو addons بذارید
      3 فایل هایی با فرمت pbo که دانلود کردید رو داخل اون پوشه addons بریزید
      4 به لانچر بشناسونید
    • توسط abolfazl naijiyan در تاریخ 1395/05/31 ساعت 14:04 وب سایت کاربر
      هیچی همه ی مود هاتونو دان کردم اصلا یکیش هم کار نکرد و بازیمو خراب کردن مجبور شدم دوباره نصب کنم.
      اه اه حداقل یه مود سالم و آزمایش کرده بزارین
      شکلک شکلک شکلک شکلک
      پاسخ : اگر درست نصب کنید مشکلی پیش نمیاد دوست عزیز
    • توسط رضا در تاریخ 1395/05/20 ساعت 15:35 وب سایت کاربر
      سلام و درود......عالی بود....فقط اگه امکانش هست آموزش ریتکسچر کردن در آرما 3 رو بزارید ممنون میشم........
      پاسخ : سلام کافیه سرچ کنید داخل نت به خصوص در یوتیوب نعداد خیلی زیادی ویدیو اموزشی موجود هست برای مثال how to retxture in arma3 ? همینو سرچ کنید هم میاد !

      enrix
    • توسط armin در تاریخ 1395/05/13 ساعت 15:49 وب سایت کاربر
      میشه یه اموزش درباره ی ساخت مود بزارید ؟شکلکشکلک
      پاسخ : ساخت مود از پایه کار هرکسی نیست واقعا وقت و تجربه زیادی میخواد ! که از اینجا شروع میشه تازه !
      http://www.persianarma3.ir/Forum/Post/111
    • توسط armin در تاریخ 1395/05/13 ساعت 15:48 وب سایت کاربر
      ببخشید نمیشه یه اموزش درباره ی مود سازی بزارید؟
      شکلکشکلکشکلک