اولین مرجع Arma 3 در ایران

ماموریت Altis Police Department برای Arma 3

ماموریت Altis Police Department برای Arma 3,مود پلیسی Arma3,ماموریتی پلیسی Arma 3,Mission Arma 3,دانلود Arma3,دانلود ماموریت برای Arma 3,

در نقش پلیس برای تامین امنیت مردم عادی بازی کنید با مود Max Cops and Robbers Mod و ماموریت Altis Police Department

تماس با ما
ثبت نام
کانال آپارات
فروشگاه بازی
انجمن آرما ۳
صفحه نخست
نام کاربری :
پسورد :
  • پسورد خود را فراموش کرده اید؟
  • نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد :
    ایمیل :
    نام مستعار :
    کد امنیتی : کد امنیتیبارگزاری مجدد
    دسته بندی

    اخرین ارسالی های انجمن

    مشاهده انجمن

    شاید تابحال ویدئو هایی از بخش مولتی پلیر Altis-Life بازی Arma 3 دیده باشید (مثل این) که در اون پلیس ها کار تامین امنیت و برخورد با متخلفین و مجرمین رو دارند ! و با خودتون گفته باشید من حتما باید این بخش رو تجربه کنم !اما چون نسخه ارجینال نداشتید از تجربه این بخش محروم بودید ! اگر در ادامه همراه ما باشید مطمئنن میتونید بخش پلیسی این مود رو در حالت تک نفره یا سینگل پلیر تجربه کنید .

    برای دسترسی به تمام بخش های وب سایت باید حتما عضو باشید .
    براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

    نظرات

    کد امنیتی رفرش
    • توسط aria در تاریخ 1396/02/12 ساعت 11:44 وب سایت کاربر
      سلام من مود مورد نیاز را دانلود کردم و وقتی میریزمش تو میشن و میرم تو بازی اتفاق خاصی نمیفته و چیزی تو کمپین اضافه نشده لطفا بگید چیکار کنم
      پاسخ : سلام در سنگل پلیر داخل ثسمت کمپین اضافه نمیشه احتمالا میره تو قسمت سناریو ها !


      ENRIX
    • توسط علی گوهر صمیمی در تاریخ 1395/10/27 ساعت 11:15 وب سایت کاربر
      باسلام
      من موقع اجرا مرحله به این ارور برخوردم
      http://s8.picofile.com/file/8282611742/Untitled_2.png
      پاسخ : دوست عزیز مود پیش نیازش رو نگرفتید ! لطفا اول کامل متن پست رو بخونید بعد دانلود کنید !!!!!


      ENRIX
    • توسط علی گوهر صمیمی در تاریخ 1395/10/26 ساعت 22:05 وب سایت کاربر
      سلام و خسته نباشید
      من مود رو نصب کردم و اما در داخل فایل زیپ کنار پوشه مود پوشه Example_mission.Altis وجود داره این رو چی کار کنم تو بازی بریزم نریزم اگه بریزم کدوم پوشه بریزم؟
      پاسخ : بریزیدش داخل پوشه MISSIONS در محل نصب اون یک میشن هست برای همین مود فقط جهن نمایش هست چیز خاصی نیست !

      ENRIX
    • توسط vahidmorady در تاریخ 1395/07/09 ساعت 1:57 وب سایت کاربر
      mod پلیس رو من نصب کردم از لانچر و فابل میشن رو هم قرار دادم ولی موقع اجرا از قسمت شناسایی محل بازی ارور می ده ؟
      پاسخ : تصویر ارور مربوطه رو هم کاش برامون میفرستادید تا راهنماییتون کنیم.
      -RezaPito-
    • توسط فرشاد رحمتی در تاریخ 1395/05/08 ساعت 23:02 وب سایت کاربر
      agha ina filash download nemishe
      پاسخ : لینک دانلود تست شد مشکلی وجود نداره !! احتمالا مشکل لحظه ای بوده
    • توسط امیر در تاریخ 1395/03/13 ساعت 16:23 وب سایت کاربر
      سلام
      ازمن نصب شد ،saveهم شد اما وقتی دوباره می خوام برم توش ارور میده و باید از اول برم.
      همه ماموریت ها هم پاک میشه.چه کار کنم؟
      پاسخ : متوجه نشدم درست منظورتون رو! برای مشکلات و این مسائل به انجمن پست مربوط به مشکلات مراجعه کنید
    • توسط amir yaghi در تاریخ 1395/03/07 ساعت 22:29 وب سایت کاربر
      سلام چرا اجرا نمیشه من هر کاریم که گفتین انجام دادم ولی چیز جدیدی تو کمپین ندیدم
    • توسط bb در تاریخ 1395/01/01 ساعت 13:05 وب سایت کاربر
      baw chetor modo nasb konam hichja naneveshte neveshte bayad modo faal koni akhe chetori ?
      پاسخ : دوست گلم شما اصلا مطالب انجمن رو مطالعه میکنید ؟
      اینجا رو بررسی کنید
      http://persianarma3.ir/Forum/Post/80
    • توسط mehran abedin در تاریخ 1394/12/25 ساعت 10:32 وب سایت کاربر
      من اصلا بلد نیستم مود نصب کنم
      پاسخ : راهنمای نصب هست در آخر مطالب که !
    • توسط seyed در تاریخ 1394/12/10 ساعت 13:37 وب سایت کاربر
      خيلي خوبه
      پاسخ : بله جالبه این کمپینگ